Belgische verzekeringsmaatschappij
Onderworpen aan Belgisch recht

Algemene informatie
Voor de exacte bepalingen en alle bijkomende informatie, de uitsluitingen en beperkingen verwijzen wij u naar de onderstaande documenten die u hieronder kunt raadplegen.
Elke niet-professionele cliënt dient deze documenten door te nemen voor de aankoop/ ondertekening van dit product.

Hier kosteloos verkrijgbaar
Loading data...
Taal
Uitgifte
Documenten
nl-BE 01/01/2019 Alg.Vw.

Duurtijd | Volgt de waarborg.

  • Wij betalen jouw ziekenhuisfactuur rechtstreeks aan het ziekenhuis indien je je hospitalisatie aangeeft bij DKV Assistance binnen de 24u.
  • Wij repatriëren je naar België indien nodig.
  • Wij zorgen voor bijstand tijdens een medisch noodzakelijke hospitalisatie en regelen de communicatie met je huisarts.
  • Wij nemen het plaatselijk vervoer naar het ziekenhuis ten laste.
  • Wij versturen je medisch noodzakelijke geneesmiddelen en protheses wanneer deze ter plaatste niet beschikbaar zijn.

Indien je een hospitalisatieverzekering van het type DKV Hospi Select, DKV Hospi Flexi, DKV Medi Pack, DKV Premium Corporate, DKV Flexi Corporate, DKV Premium PRO, DKV Flexi PRO, DKV Medi Pack PRO, Plan IS2000 , H , H + ,  IS KMO , IS + Groep , AS3 , AS2 of AS1 hebt onderschreven, kan je rekenen op bijstand in het buitenland.

Zie ook!
Klacht

Voor elke klacht neemt u in eerste instantie contact op met onze dienst die klachten beheert (Tel 057 42 21 82, mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ) of webformulier 
van de maatschappij.
Als u niet tevreden bent met het antwoord, heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met de Ombudsman van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, tel. 02 547 58 71 - fax 02 547 59 75 - mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. - www.ombudsman.as)